تو همان پیامبری هستی که اگر کسی را قادر به هدایت نمی‌دید، اندوهگین می‌شد.

در پی اهانت چند روز گذشته نشریه فرانسوی شارلی ابدو به ساحت مقدس پیامبر اسلام حضرت محمد مصطفی (ص) خادمین هیئت العباس طی بیانیه ای این عمل قبیح را محکوم نمودند. متن بیانیه بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

1- در روزهای گذشته شاهد آن بودیم که نشریه فرانسوی شارلی ابدو باری دیگر پروژه اسلام هراسی را در قلب اروپا کلید زد و با انتشار کاریکاتوری توهین آمیز به اسم آزادی عقیده و نیز با حمله ی تروریستی از قبل طراحی شده توسط دستگاه های جاسوسی غرب قلب میلیون ها مسلمان عاشق به حضرت خاتم الانبیاء را جریحه دار نمود.

ما دلدادگان به اسلام ناب محمدی (ص) این عمل قبیح را که توسط سران دولت فرانسه نیز تایید شده بود محکوم می نماییم.

2- با پیروزی انقلاب اسلامی ایران در سال 57 با دم مسیحیایی حضرت امام (ره) روح آزادی خواهی و اسلام گرایی در کالبد بی جان مردم دنیا دمیده شد و امروز دنیای غرب پس از گذشت بیش از سه دهه، همچنان نگران و درمانده از این اسلام خواهی هاست. لذا در هر فرصتی که مغتنم بشمارند با حمایت از اعمالی همچون آتش زدن قرآن کریم، تولید فیلم ، انتشار کتاب و کاریکاتورهای موهن این کینه توزی ها را علیه اسلام م مسلمانان جهان به نمایش می گذارند.

ما فرزندان روح الله و حضرت امام خامنه ای ریشه ی این همه بدخواهی ها را در اندیشه و سیاست های روباه پیر و مکار یعنی انگلیس می دانیم که اولین با با حمایت از سلمان رشدی ملعون موجبات اهانت به پیغمبر و صحابه ی او را فراهم نمود.

3- امروز روز غزه ی مظلوم بود. غزه ای که با همه ی کمبودهای مادی 51 روز در برابر رژیم غاصب، کودک کش و تا بن دندان مسلح اسرائیل مقاومت نمود و پیروز شد و به همه آزدی خواهان جهان اعلام نمود که تنها را ه ظفر در توطئه های غرب ایستادگی و مقاومت است.

مادری که فرزندش را از دست داده بود باری دیگر آموزگار تمام بشریت شد آنگاه که میگفت: «ما می میریم تا انسانیت و حریت زنده بماند.»

غزه امروز نه تنها مظهر اسلام و نماد ایستادگی و مقاومت اسلامی در شرایط شعب جناب ابی طالب است بلکه برای همه ی ما و علی الخصوص برای مسئولین وعده ی محقق شده نصرت الهی است تا آن را از دیده گذرانده و در برابر زیاده خواهی های غرب راه مقاومت و ایستادگی را پیش بگیرند.

آرزوی ما همچون متوسلیان و تهرانی مقدم ها نابودی کامل رژیم کودک کش اسرائیل است که سال هاست با فتنه گری ها بین مسلمین منطقه آتش می افروزند و تروریست های منطقه همچون داعش را آموزش، تجهیز و حمایت می کنند و در عین حال با حضور در راهپیمایی نمادین در فرانسه از خود چهره ای موجه به نمایش در می آورند.

ما باری دیگر با آرمان های امام راحل و ولی امر مسلمین جهان حضرت امام خامنه ای عهد و پیمان می بندیم که تا نابودی اسرائیل غتصب ، این غده ی سرطانی در منطقه از پای نخواهیم نشست.

4- هر چند چند صباحی است که دولت محترم یازدهم بنابر مصالحی باب مذاکره با چند کشور خاص را شروع کرده است اما ما ملت ایران همه ی دشمنی ها و بدخواهی های کشورهای غرب را که در راس آنها شیطان بزرگ یعنی آمریکا قرار دارد فراموش نکرده و نخواهیم کرد.. لذا به حکم قرآن کریم که فرمود اشداء علی الکفار و بنا به فرمایش امام عزیزمان هر چه فریاد داریم بر سر آمریکا خواهیم کشید.

و السلام علیکم و رحمه الله و برکاته

سی ام دی ماه 1393

خادمین هیئت العباس - رهروان شهداء