همه با هم بر سر جلادان اسرائیلی و حامیانش فریاد خواهیم کشید

به گزارش سایت ألطاف هیئت العباس رهروان شهداء با صدور بیانیه ای ضمن محکوم کردن جنایات رژیم صهیونیستی در نوار غزه، از عموم مردم غیور و شهید پرور ایران اسلامی برای محکوم نمودن جنایات اسرائیل غاصب که به کودکان و زنان هم رحم نمی کند و نیز شرکت گسترده در راهپیمایی روز جهانی قدس دعوت کرد.

بسم الله الرحمن الرحیم

باری دیگر رژیم غاصب صهیونیستی این غده ی سرطانی خوی گرگ منشانه ی خویش را ظاهر نمود و به همه ی جهانیان اعم از مسلمان، مسیحی، یهودی و نیز همه ی  آزادگان جهان نشان داد که برای پیشبرد اهداف رذیله ی خویش به زنان و کودکان نیز رحم نخواهد کرد.

رژیم کودک کش اسرائیل که امروز در سایه ی پوشش امنیتی که با ایجاد جنگ های قومی و قبیله ای و تهاجم به کشورهای حامی خط مقاومت در منطقه و با استفاده از سکوت حمایت گونه ی سران ارتجاع عربی همچون عربستان سعودی به نسل کشی در فلسطین دست زده باری دیگر همه ی ما علاقه مندان به آزادی قدس را محزون نموده است.

بحمدالله ابتکار بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی (ره) در تعیین جمعه پایانی ماه مبارک رمضان به عنوان روز قدس و نیز روشنگری های مقام معظم رهبری در زمینه ی فلسطین و آزادی قدس همه ی ما را مشتاق می سازد تا باری دیگر جنایات حال و گذشته ی این سگ پاسبان ایالات متحده ی آمریکا را محکوم نماییم.

روز جمعه باری دیگر همه ی ملت ایران در کنار سایر ملل مسلمان و  آزاده ی جهان جنایات اخیر رژیم منحوس صهیونیستی و حامیان غربی و عربی او را یادآور خواهند شد و اتحاد مسلمانان جهان را در یاری به فلسطین مظلوم به نمایش خواهند گذاشت.

والسلام علیکم و رحمه الله و برکاته

هیئت العباس - رهروان شهداء

یکم مرداد یکهزار و سیصد و نود و سه